  • Data: 2003-02-27 07:17:59
    Temat: Re: Uregulowany stosunek...
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga) szukaj wiadomości tego autora

    >Cos musieli pokrecic w WKU. Po za tym, jak skonczyl
    >studia, to poszedl chyba na przeszkolenie.

    A co przeszkolenie to nie wojsko? Co z tego, ze "tylko" pol roku. Jak
    masz prace, to i tyle za dlugo. Co ciekawe, w zwiazku z niepokojem
    swiatowym zaczely sie przeszkolenia rezerwy. Jest podobno jakas skala,
    ktora okresla zagrozenie kraju i teraz jest jakis taki wyzszy poziom.
    Tego mojego znajomego znowu męcza. Jutro ma sie stawic w WKU. Nie wiem
    na ile zniknie. W kazdym razie zjawisko jest masowe, bo na
    pl.soc.prawo juz zaczely sie błagalne prosby o porady jak uniknac
    preszkolenia.

    A w WKU nic nie pokrecili, mnie tez scigali, ale sie wyłgałem stanem
    zdrowia. Prawde mowiac jeszcze nie wiadomo czy sie wyłgałem...
    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/