  • Data: 2007-02-23 09:56:59
    Temat: Re: Urzad Skarbowy a Prawo Bankowe
    Od: k...@k...gliwice.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jestem w posiadaniu interpretacji jaką wydał US w Wolsztynie nt.
    wyciągów papierowych. Niestety jest on w formacie PDF wiec nie za
    bardzo mogę skopiować jego treść. Jeżeli jest ktoś zainteresowany,
    proszę o maila. Podobno interpretacja ta znajduje się na stronach MF,
    ale jakoś nie mogłem się jej tam doszukać.
    Reasumując pani z US bardzo się myli.

    pozdrawiam,