  • Data: 2010-04-14 22:44:06
    Temat: Re: Usługa widmo? ( przelew Żabka ==> Mbank )
    Od: MAR <m...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010.04.11 12:10, Tomaszek pisze:

    > Sprzedawczyni była nawet tak uprzejma, że zapytała się kierownika, który też nic o
    sprawie nie wie. Tak więc poszedłem do drugiej Żabki i tu historia podobna.

    A muszą wiedzieć ? Jak pamiętam, Żabki to system scentralizowany, w
    sklepach o niczym nie decydują.

    http://www2.zabka.pl/pl/o-zabce/aktualnosci.html

    > Udało się komuś zrealizować taki przelew:

    Może zamiast się pytać w Żabce, po prostu zrób tę wpłatę ?
    Jak prowizja nie wyniesie 1 zł, to będziesz mógł reklamować i na pewno
    reklamacją ktoś zajmie.

    --
    Mar