  • Data: 2004-08-26 12:50:49
    Temat: Re: Ustawa antylichwiarska a karty kredytowe
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zwindykuja puste butelki jak zdaza (sorry nie moglem)

    a na powaznie to dal banku karty kredytowe to wygoda zarabiaja wiecej na
    transakcjach bezgotowkowych (prowizje od sprzedajacych), gotowkowe to juz w
    ogole czasem zdzierstwo (kiedys Citibank mial ok 44%), nie jestem pewien co do
    srodkow ktore bank musi przeznaczac na rezerwy z kredytow z kart chyba nie
    musi, to tez jest spore uwolnienie nie pamietam jaki % musi odprowadzac do nbp
    ,kiedys bylo 20% kwoty kredytu
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl