    From: Jakub Sielewiesiuk <k...@s...ifpan.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Utrata zaufania do BPH (długie).
    Date: Thu, 19 Feb 2004 12:02:03 +0100

    On Wed, 18 Feb 2004, Adamek wrote:

    > PROBLEM II. Dlaczego nie mogę aktywować kanału telefonicznego dla przelewów
    > zdefiniowanych?
    > 20. I. 2004 r. podpisałem "Umowę o udostępnianie kanałów elektronicznych
    > (...)" Pomimo podpisania umowy nie mogłem uaktywnić kanału telefonicznego
    > dla zdefiniowanych przelewów.
    > 30. I. 2004 r. zadzwoniłem na Złotą Linię Banku i zgłosiłem ww. problem.
    > Zgłoszenie zostało przyjęte i zostałem poinformowany, że 2-3. II. ktoś z
    > administratorów wyjaśni powstały problem. Oczywiście nikt nie zadzwonił.
    > Ponownie zadzwoniłem na Złotą Linię i przypomniałem o problemie. Bez
> [...]

    IMO Twoj porblem moze byc jedynie "wirtualny". Nie sugeruj sie napisem
    "KANAL NIEAKTYWNY". Mam taki sam napis, ale bez problemu moge udostepnic
    kazdy przelew zdefiniowany w telefonie, a nastepnie go wykonac. Dziala -
    sprawdzalem. Swoja droga to nedza - bo od takiego przelewu
    wykonanego przez IVR bank bierze 2zl prowizji :-(
    Zauwazone bledy:
    kolejnosc przelewow zdefiniowana dla kanalu
    telefonicznego przez internet ma sie nijak do kolejnosci w jakiej te
    przelewy rzeczywiscie wystepuja "w telefonie". Odpowiada za to kolejnosci
    w jakiej "obrabialem" wybrane przelewy zdefiniowane w internetowym
    sezamie.

    BTW, korzystajac z okazji zadam pytanie na forum. W ostatni poniedzialek
    (16.II), kiedy pierwszy raz logowalem sie do sez@ma po zmianie barw
    (-->Bank BPH), to przy widoku rachunku biezacego mialem jego nazwe (ktora
    sobie sam nadalem), a przy zestawieniu lokat takze mialem ich nazwy.
    Juz myslalem, ze przy zmianie grafiki cos poprawili, ale
    tak bylo "tylko jeden raz". Przy nastepnych logowaniach wlasne nazwy
    rachunkow sa widoczne jedynie w "szczegolach". Czy u Was tez tak jest?

    Jesli chodzi o dane teleadresowe (w szczegolnosci adres do korespondencji,
    telefon, email) to nowy sezam mial umozliwiac ich zmiane. U mnie nie
    umozliwia. Na dezinfolinii uzyskalem informacje, ze kiedys bedzie
    umozliwial (ponoc systematycznie poprawiaja ten nowy, lepszy sez@m - IMO
    na razie nie widac efektow).

    I jeszcze jedno: jestem starym uzytkownikiem sez@ma, nie podpisywalem
    jeszcze nowej "umowy o udostepnienie kanalow...". Od przejscia na nowego
    sez@ma nie dzialaja mi przelewy przez WAP (logowanie OK, przelewy w WAP-ie
    widoczne te, ktore wybralem do tego z sez@mie - OK, a po wypelnieniu
    polecenia przelewu i wpisaniu hasla dostaje "Zlozenie dyspozycji jest
    niemozliwe. Wymagane dane sa nieaktualne"). Jakim haslem podpisuje sie
    teraz zlecenia w WAP-ie? Tym samym, co do logowania do serwisu WAP?

    Przelewy przez SMS tez nie dzialaja (komunikat: "blad realizacji polecenia
    P!...", skladnia polecenia OK, przelew zdefiniowany widoczny prawidlowo w
    serwisie SMS, numer 3366 - OK).

    Z gory dziekuje za rady typu "zmien se bank". Nie chce mi sie -
    przyzwyczailem sie i nie mam ochoty na przenoszenie zlecen itp. gdzie
    indziej. Skupiam sie raczej na tym, jak sobie to wszystko teraz poskladac,
    zeby przez pare lat znow wygodnie dzialalo.

    Pozdrawiam,

    Wiesiek

    ---------
    Wejdz na strone http://www.pajacyk.pl i podaruj dzieciom cieply posilek.
    Kliknij w brzuszek Pajacyka, a pomozesz nakarmic glodne dziecko.