eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUtrata zaufania do BPH (długie).Re: Utrata zaufania do BPH (długie).
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.internetia.pl!news.nask.pl!NNRP
    From: Jakub Sielewiesiuk <k...@s...ifpan.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Utrata zaufania do BPH (długie).
    Date: Thu, 19 Feb 2004 12:02:03 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 86
    Message-ID: <P...@s...ifpan.edu.pl>
    References: <c0vt68$lol$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: student.ifpan.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=X-UNKNOWN
    Content-Transfer-Encoding: QUOTED-PRINTABLE
    X-Trace: pippin.warman.nask.pl 1077188492 16451 148.81.46.254 (19 Feb 2004 11:01:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Feb 2004 11:01:32 +0000 (UTC)
    X-Orig-Path: student.ifpan.edu.pl!kubas
    In-Reply-To: <c0vt68$lol$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Path-Notice: Path header has been replaced
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:288306
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 18 Feb 2004, Adamek wrote:

    > PROBLEM II. Dlaczego nie mogę aktywować kanału telefonicznego dla przelewów
    > zdefiniowanych?
    > 20. I. 2004 r. podpisałem "Umowę o udostępnianie kanałów elektronicznych
    > (...)" Pomimo podpisania umowy nie mogłem uaktywnić kanału telefonicznego
    > dla zdefiniowanych przelewów.
    > 30. I. 2004 r. zadzwoniłem na Złotą Linię Banku i zgłosiłem ww. problem.
    > Zgłoszenie zostało przyjęte i zostałem poinformowany, że 2-3. II. ktoś z
    > administratorów wyjaśni powstały problem. Oczywiście nikt nie zadzwonił.
    > Ponownie zadzwoniłem na Złotą Linię i przypomniałem o problemie. Bez
    > rezultatu. 5. II. po raz kolejny zadzwoniłem na Złota Linię i poprosiłem o
    > kontakt kierownika działu kontroli jakości. 6. II. otrzymałem informację że
    > już wszystko jest w porządku. Niestety nie było, co od razu sprawdziłem w
    > Oddziale Banku w X; żadnych zmian nie było i na ekranie była ciągle ta sama,
    > niezmienna treść "KANAŁ NIEAKTYWNY DLA TEGO RACHUNKU"!

    IMO Twoj porblem moze byc jedynie "wirtualny". Nie sugeruj sie napisem
    "KANAL NIEAKTYWNY". Mam taki sam napis, ale bez problemu moge udostepnic
    kazdy przelew zdefiniowany w telefonie, a nastepnie go wykonac. Dziala -
    sprawdzalem. Swoja droga to nedza - bo od takiego przelewu
    wykonanego przez IVR bank bierze 2zl prowizji :-(
    Zauwazone bledy:
    kolejnosc przelewow zdefiniowana dla kanalu
    telefonicznego przez internet ma sie nijak do kolejnosci w jakiej te
    przelewy rzeczywiscie wystepuja "w telefonie". Odpowiada za to kolejnosci
    w jakiej "obrabialem" wybrane przelewy zdefiniowane w internetowym
    sezamie.

    BTW, korzystajac z okazji zadam pytanie na forum. W ostatni poniedzialek
    (16.II), kiedy pierwszy raz logowalem sie do sez@ma po zmianie barw
    (-->Bank BPH), to przy widoku rachunku biezacego mialem jego nazwe (ktora
    sobie sam nadalem), a przy zestawieniu lokat takze mialem ich nazwy.
    Juz myslalem, ze przy zmianie grafiki cos poprawili, ale
    tak bylo "tylko jeden raz". Przy nastepnych logowaniach wlasne nazwy
    rachunkow sa widoczne jedynie w "szczegolach". Czy u Was tez tak jest?

    Jesli chodzi o dane teleadresowe (w szczegolnosci adres do korespondencji,
    telefon, email) to nowy sezam mial umozliwiac ich zmiane. U mnie nie
    umozliwia. Na dezinfolinii uzyskalem informacje, ze kiedys bedzie
    umozliwial (ponoc systematycznie poprawiaja ten nowy, lepszy sez@m - IMO
    na razie nie widac efektow).

    I jeszcze jedno: jestem starym uzytkownikiem sez@ma, nie podpisywalem
    jeszcze nowej "umowy o udostepnienie kanalow...". Od przejscia na nowego
    sez@ma nie dzialaja mi przelewy przez WAP (logowanie OK, przelewy w WAP-ie
    widoczne te, ktore wybralem do tego z sez@mie - OK, a po wypelnieniu
    polecenia przelewu i wpisaniu hasla dostaje "Zlozenie dyspozycji jest
    niemozliwe. Wymagane dane sa nieaktualne"). Jakim haslem podpisuje sie
    teraz zlecenia w WAP-ie? Tym samym, co do logowania do serwisu WAP?

    Przelewy przez SMS tez nie dzialaja (komunikat: "blad realizacji polecenia
    P!...", skladnia polecenia OK, przelew zdefiniowany widoczny prawidlowo w
    serwisie SMS, numer 3366 - OK).


    Z gory dziekuje za rady typu "zmien se bank". Nie chce mi sie -
    przyzwyczailem sie i nie mam ochoty na przenoszenie zlecen itp. gdzie
    indziej. Skupiam sie raczej na tym, jak sobie to wszystko teraz poskladac,
    zeby przez pare lat znow wygodnie dzialalo.

    Pozdrawiam,

    Wiesiek

    ---------
    Wejdz na strone http://www.pajacyk.pl i podaruj dzieciom cieply posilek.
    Kliknij w brzuszek Pajacyka, a pomozesz nakarmic glodne dziecko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1