-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.viknet.p
l!not-for-mail
From: "Leszek" <b...@s...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Uwaga LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!!
Date: Tue, 11 Sep 2007 17:56:41 +0200
Organization: VikNet NEWS Server
Lines: 30
Message-ID: <fc6drp$1k71$1@main.viknet.pl>
References: <fc3ih3$f7$1@atlantis.news.tpi.pl>
<k...@4...com>
<fc3sti$86n$1@atlantis.news.tpi.pl> <fc3tuq$csp$1@inews.gazeta.pl>
<fc44df$d05$1@news.onet.pl> <fc4m0b$p3s$2@inews.gazeta.pl>
<fc59g1$2ucu$1@main.viknet.pl> <fc5b4d$nr1$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: solo
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: main.viknet.pl 1189526201 53473 85.219.210.142 (11 Sep 2007 15:56:41 GMT)
X-Complaints-To: n...@p...viknet.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Sep 2007 15:56:41 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:425362
[ ukryj nagłówki ]Jan Strybyszewski wrote:
> Leszek pisze:
>
>> To jest to bank do dupy. Pierwsze podwójne wypłaty na tak masową
>> skalę muszą zaalarmowac informatyków, bo system musi śledzić takie
>> wypadki. To mogła być np. konsekwencja wirusa w systemie -
>> wprowadzonego celowo. Gdzie są informatycy i spece od
>> bezpieczeństwa, skoro bank dowiaduje się o podwójnym pobieraniu - na
>> totalną skalę, od klientów ?!
>
> Nie masz zielonego pojecia o systemach informatycznych w bankach jak
> widze. Po podjeciu infomormacji szuka sie najpierw przyczyny a
> odtworzenie systemu transakcyjnego wstecz jest dosyc powazna operacja
> ale nei dla informatykow a dla czesci ksiegowej i naliczajacej
> odsetki.
> Odbywa sie to transakcja po transakcji z feralnego okresu. Pamietaj ze
> od tego czasu gdy wystapil blad byly dokonywane jakies operacje.
> Cofanie sie wstecz pilnujac jednoczesnie biezacych zmian to dla
> systemu duzy sprawdzian.
Zupełnie mnie nie zrozumiałeś. Odpowiadałem osobie, która pisała, że
bank dowiedział się o podwójnych obciążeniach od klientów, a panienki z
okienka przyjmujące zgłoszenia nie miały o niczym pojęcia i okazywały
klientom swoją złość, traktując ich jak intruzów. Bank SAM musi takie
nieprawidłowości wychwytywać (odkręcanie to inna sprawa). Kiedy znajdzie
się błąd, to się szybko inforomuje o tym obsługę (komunikatem w
intranecie), a ta ma zadanie włazić w dupę klientowi i przepraszać, a
nie okazywac irytację z powodu kolejnego podobnego zgłoszenia.
Leszek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
Najnowsze wątki
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości