  • Data: 2014-07-16 19:50:26
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.07.2014 16:38, MK pisze:
    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    t...

    > Jednostronna zmiana umowy? Nie sadze aby dalo sie wprowadzic dodatkowa
    > umowe zmiana regulaminu.

    > Moze ubezpieczyc swojego klienta, ale zawarcie umowy i obciazenie jej
    > kosztami klienta to juz cos innego... Ja generalnie nie przyjmuje do
    > wiadomosci istnienia czegos takiego jak obligatoryjne ubezpieczenie.
    > Swoja droga ciekawe jak by zareagowal zaklad ubezpieczen gdybym zechcial
    > zmienic uposazonego ;). Hm... skoro mamy tzw sezon ogorkowy to moze sie
    > wysile i przesle z ciekawosci takie pisemko ;).

    Już gdzieś to wrzucałem. W regulaminie MC Srebrna, bo według partyline
    taką kartę teraz posiadam (zamiast kk T-mobile) jest, według mnie, jasny
    i klarowny instruktaż co do przedmiotowego ubezpieczenia:

    "Ubezpieczeniem odpłatnym objęty jest jedynie ten
    Posiadacz, który złożył deklarację przystąpienia do
    ubezpieczenia i wyraził zgodę na pobieranie opłaty na
    pokrycie kosztów ubezpieczenia."

    Teraz pytanie: czy ktoś z Was złożył deklarację i wyraził zgodę? To jest
    według mnie kluczowe.

    Xenocide