  • Data: 2014-07-16 20:09:32
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 16:38:53 +0200, MK napisał(a):
    > Jednostronna zmiana umowy? Nie sadze aby dalo sie wprowadzic dodatkowa umowe
    > zmiana regulaminu.

    Jednostronna zmiana umowy jest nagminna. Bank (lub inny
    przedsiebiorca) wysyla nowe brzmienie z dopiskiem "prosze sie zgodzic
    lub wypowiedziec umowe". A regulamin to czesc umowy.

    Ale co do jakis dodatkowych, z udzialem firm trzecich, mozesz miec
    racje.

    > Moze ubezpieczyc swojego klienta,

    Pytalem o ubezpieczenie banku.
    Ryzyko jak kazde inne ... wiec czemu nie ?

    > ale zawarcie umowy i obciazenie jej
    > kosztami klienta to juz cos innego...

    W tym przypadku bylaby po prostu dodatkowa oplata.
    Aczkolwiek klient chetnie by poznal warunki ... zeby nie bylo, ze
    placil, placil, a potem dzieciom ze spadku odbieraja..

    > Ja generalnie nie przyjmuje do
    > wiadomosci istnienia czegos takiego jak obligatoryjne ubezpieczenie. Swoja

    No coz, tez pewien standard. Na razie nie slychac, aby bylo
    nielegalne..

    > droga ciekawe jak by zareagowal zaklad ubezpieczen gdybym zechcial zmienic
    > uposazonego ;). Hm... skoro mamy tzw sezon ogorkowy to moze sie wysile i

    Maja doswiadczenie, chocby z samochodami na kredyt.
    Powiadomia uposazonego, a ten zablokuje karte ?

    > przesle z ciekawosci takie pisemko ;).

    Ja wlasnie na cos innego wpadlem - zmiana regulaminu, przyjmujesz albo
    nie ... no to nie przyjmuje, wycofuje wszystkie lokaty, ale procentow
    sie domagam ... albo np nie uznaje ze mam cos zaplacic za tableta :-)

    J.