    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga lokaty negocjowane w Nordei
    Date: Fri, 15 Jul 2011 02:47:26 +0200

    "Jarek Andrzejewski" 4...@4...com

    > A jest? Powiem tak: nie zakładałbym się o to, że waluta państwa bez
    > deficytu budżetowego i starającego się zmniejszyć dług publiczny
    > będzie traciła wobec waluty państwa zadłużającego się coraz szybciej i
    > chcącego przystąpić do zbankrutowanej strefy euro :-)

    Nie wiem, co z Franciszkiem (słucham czasem Franka
    Kimono, nie wiem, czy o tego chodzi -- ale że on
    z Getinem zadzierał...) ale chyba miałeś rację. :)

    Moje pytanie -- czy polskie państwo pójdzie w ślady USA i też da pracę
    drukarniom? :) W TV straszą, że wartość niespłaconych pożyczek może
    przekraczać wartość mieszkań, którymi zabezpieczono te kredyty/pożyczki...

    -=-

    Ceny nieruchomości idą w dół? A niedaleko mnie człowiek sprzedawał
    teraz właśnie nieruchomość -- ponad 2 tysiące złotych za metr
    kwadratowy. Mówił, że tak drogo, bo z ,,własnym'' miejscem
    parkingowym. :) Chciał 39 tysięcy za 19 metrów kwadratowych
    podblokowego garażu...

    Własne miejsce to miejsce wspólne (nie własność sprzedającego)
    ale tak położone, że stawiając tam samochód, nie zastawia się
    wjazdu do garażu nikomu poza właścicielem sprzedawanego garażu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'