  • Data: 2010-11-05 23:00:15
    Temat: Re: Uwaga na FM Bank!
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za informację.

    On 05.11.2010 21:20, faramusz wrote:
    > Cichcem wprowadzona nowa ToiP, znakomicie wymyślona do skubania
    > owieczek.
    > Obowiązuje od dnia 2010-11-01.
    >
    > http://www.fmbank.pl/Dokumenty_do_pobrania

    Początkowo założyłem lokaty przez internet za pomocą ich strony, a po
    kilku miesiącach otworzyłem ROR w placówce, żeby m.in. mieć podgląd na
    te lokaty. Ciekawe, czy będę mógł teraz wypowiedzieć umowę samego ROR-u
    czy też rozwiązaniu ulegną przy okazji lokaty. Tj. czy każda z lokat i
    ROR prowadzone jest w ramach oddzielnej umowy, czy tej samej. Jeżeli to
    drugie to trzeba zacisnąć zęby i płacić.

    > Dlaczego "cichcem", spyta ktoś mający na tyle czasu by co dzień
    > sprawdzać w necie,lub w którejś z 60-ciu placówkach FM, czy pojawiła
    > się nowa ToiP i co zawiera?
    > Odpowiedź: Nigdzie banczek nie postarał się *skutecznie* powiadomić o
    > tym swych klientów, być może liczył na na to, że garstka ludków
    > 'wpadnie w sidła' ;)

    Trochę to dziwne, że w regulaminie w ogóle nie ma żadnych wzmianek o
    konieczności powiadamiania klientów o zmianach w czymkolwiek.