  • Data: 2004-05-27 19:10:42
    Temat: Re: Uwaga na PZ w mBanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Bo mnie śmieszysz. A raczej trollujesz. A na pewno nie czytasz. A na bank
    ze
    >zrozumieniem.

    Otóż czytam. I co wynika z lektury? Niejaki Radosław Popławski "musi" mieć
    konto w mbanku, bo ma tam lokatę antybelkową i nie jest w stanie podać
    kontrahentom konta w innym banku. Tylko gdzie tu sens?

    >Z pewnością. Na szczęście potrafisz dorwać się do archiwum? W skrócie -- na
    >podstawie paru średnio-dużych przelewów (za to wykonywanych w krótkim
    odstępie
    >czasu) na martwym koncie dostałem propozycję imponującego limitu
    debetowego.
    >:))

    No i co w tym takiego niezwykłego? W Inteligo po kilku większych wpływach
    mogę wziąć 2k "na gębę". Nie jest to kwota powalająca, ale za to nikt
    niczego nie weryfikuje. W Lukasie na podstawie wpływów na konto proponowali
    mi KK z dość sporym limitem, też "na gębę". LukasPan chciał po 1 rozmowie w
    placówce podpisywać ze mną umowę. W BPH dają KK na podstawie wyciągów z
    innej karty, które to wyciągi możesz sobie w domu wydrukować ;-)))) Coż
    takiego szczególnego było w Twojej sytuacji?

    >Podaj numer rachunku, przeleję 0,03zł, ale pod warunkiem, że przeznaczysz
    na
    >naukę czytania.

    Chyba jednak kulturalna dyskusja przekracza Twoje możliwości.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn