  • Data: 2011-02-22 18:59:23
    Temat: Re: Uwaga na iloraz zloto/srebro
    Od: fatso <f...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 22, 6:02 pm, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
    > Dnia 21-02-2011 o 08:19:27 fatso <f...@t...net> napisa (a):
    >
    > yc moze, co posluchali mojej rady plynacej od lat

    > popyt ? to juz od paru miesiecy idzie up, zgadza sie ?
    > Podejrzewam , e przekroczymy historyczne szczyty, ale analogia do lat
    > 70tych przekonuje mnie,
    > e run na srebro sko czy istotn faz kryzysu. Nie oczekuj jednak , ze
    > stanie si to tak raz dwa.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Z.

    ja czekam juz od 5 lat, kolego- ale sie doczekalem wreszcie
    ta moja korona na glowie kosztowala mnie 27 dolcow za uncje, dopiero
    od niedawna zarabia na siebie:
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Koronacja.jpg
    Teraz pozostaje nastepny drazek do przeskoczenia: $70
    tyle bowiem zaplacilem po pijaku na eBayu za uncje troy zloconego
    francuskiego talerza.
    Ja myslalem ze ich 6 kupuje a tu sie okazalo, ze on tylko jeden. Jak
    dobrze pojdzie to pod koniec roku bede juz na gorce.