  • Data: 2009-05-29 21:26:50
    Temat: Re: Uwaga na kończące się e-lokaty Getinbanku.
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zwróć uwagę, że w tytule postu jest e-lokata czyli lokata zakładana droga
    > elektroniczną przez www.gb24.pl
    > w dokumencie
    > https://www.gb24.pl/uploads/pliki/ind/podrecznik_uzy
    tkownika_gb24tan.pdf
    > jest:

    Napisałem e-lokata ale to taki skrót. Miałem na myśli lokatę zakładaną przez
    internet ale nie powiązanej z kontem. W umowie lokata jest ustalona jako
    odnawialna. Zakończenie lokaty wymaga wizyty w oddziale i dlatego ważne jest
    aby zrobić to przed zakończeniem okresu umownego (chyba nawet 2 dni
    wcześniej) bo odnowi się na nowej umowie. Wypłacenie pieniędzy jeden dzień
    później spowoduje naliczenie kary 1% co zabierze ok. połowy wcześniej
    wypracowanych odsetek.
    Mirek.