  • Data: 2009-05-29 21:55:04
    Temat: Re: Uwaga na kończące się e-lokaty Getinbanku.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli więc zgłosisz sie na drugi dzień po odnowieniu, to moze cie spotkac
    > niemiła niespodzianka. Zapłacic mozesz kare za zerwanie lokaty, bo bedzie
    > ona juz zawrta na nowych warunkach.

    Nikt nie zauwazyl, ze w tabeli oprocentowania w opisie lokat-oplata za
    zarwanie dotyczy tylko lokat zakladanych w oddziale i tylko w PLN.
    O tej oplacie dla e-lokat to troche wyssane z palca. Generalnie wydaje mi
    sie, ze dotyczy to tych lokat zakladanych w placowce, ktore mialy dopisana
    taka klauzule. Ponadto, taki zapis o tej dodatkowej oplacie nie figuruje w
    regulamnie lokat, naraziliby sie sprawami u arbitra bakowego dla lokat
    zalozonych wczesniej. Dla nowych umow, podejrzewam, ze wpisali to sobie na
    potwierdzeniu otwarcia lokaty i sa przez to kryci.