  • Data: 2006-05-26 20:40:24
    Temat: Re: Uwaga na kredyty w mBanku!
    Od: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cyb wrote:

    > On Tue, 23 May 2006 11:03:45 +0000 (UTC), "jonatan"
    > <j...@w...gazeta.pl> wrote:
    >
    > <cut>
    >
    > na pregierzu cie podsumowali, wiec musiales przyjsc tutaj?
    >
    > poradze to co na pregierzu ci mowiono: czytaj umowy ktore podpisujesz!
    >
    > a jesli masz problem ze splata 30zl, to przemysl czy potrzebujesz
    > karty kredytowej? moze zwykla debetowka wystarczy?
    >
    > pozdarwiam,
    > Cyb

    Pracujesz w mBanku? Cyb, porąbało Cię z tym czytaniem umów? Myślisz, że
    jak już podpiszesz umowę to koniec - wór bez dna? I dziwić się, że w
    Polsce takie szambo! Z takim podejściem rolują takich jak Ty bo wiedzą
    że walniesz się w pierś i powiesz - ogołocili mnie, moja wina. A może
    jeszcze przeprosisz? Gdzie Ci PRAWDZIWI POLACY! Czyżby zostały same
    takie malutkie ogonki? Jednak nie, tylko te małe ogonki zawsze dużo
    "merdają". Jesteś cienias Cyb. Na grupach podsumowują Ciebie a nie
    mnie, coś Ci się poplątało poszukaj w googlach to Ci się przypomni!
    Hejka!

    --
    jonatan