  • Data: 2010-06-04 22:23:06
    Temat: Re: Uwaga: nadchodzi blogoslawiona- wojna!
    Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Maksymowicz <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Fatso, Korea jest daleko i to nie nasze malpy i nie nasz cyrk. lepiej spórz
    > na Europe. jeszcze troche a skomunizowana tluszcza wyjdzie na ulice
    buntowac
    > sie przeciwko upadkowi socjalu.
    > Cos Ci sie p... z Irakiem i Iranem. Irak bral bron zarównoz Zachodu ( na
    > pewno Mirage od zabojadów jak i nasze lekko podrasowane "Rude"). A Iran to
    > se mógl kupic co najwyzej wagon Mauserów z demobilu po CK Austro-Wegrach.

    Kolego Maksymowicz.
    Korea jedna czy druga jest blizej jak koledze sie wydaje.
    To nie te czasy, ze wystarczylo patrzec na europe, zeby wyciagac wnioski.
    Swiat zrobil sie klitka, w ktorej sie gniezdzimy.
    I prosze wziac pod uwage, ze nie wie pan, ja, i ktokowiek nam znany,
    skad i dokad plynie fala zbrojeniowych zakupów.
    Prosze wziac to za pewnik.

    Mysle, ze