eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUzależnienie zawarcia umowy od wyrażenia zgody na otrzymywanie "informacji handlowych" - supermarket funduszy mBank › Re: Uzależnienie zawarcia umowy od wyrażenia zgody na otrzymywanie "informacji handlowych" - supermarket funduszy mBank
    From: "sergol" <s...@P...katowice.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uzależnienie zawarcia umowy od wyrażenia zgody na otrzymywanie
    "informacji handlowych" - supermarket funduszy mBank
    Date: Sat, 4 Oct 2003 05:12:32 +0200

    Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wysłałem do mBanku wniosek o uruchomienie supermarketu funduszy
    > inwestycyjnych. Po miesiącu cały czas nie działo, więc zadzwoniłem do
    /ciach/

    Ta sama zasada obowiazuje w VW jesli chodzi o procedure zalozenia konta
    e-direct! Przynajmniej podczas wypelniania formularza na www. Normalne dla
    mnie bylo do tej pory, ze zgody sa dwie:
    1. na udostepnienie danych wylacznie w zakresie niezbednym do obslugi konta
    (ta zgoda oczywiscie jest obowiazkowa)
    2. na udostepnienie danych dla celow marketingowych oraz przekazywanie ich
    innym podmiotom (ta zgoda wg mnie NIE MOZE byc obligo - i do tej pory nie
    byla, z wyj. niektorych promocji, konkursow itp ale nigdy przy zakladaniu
    rachunku)

    a tu masz - VW nie przepusci cie dalej jesli nie nacisniesz "Akceptuje",
    przy czym formulka do zaakceptowania zawiera pkty 1. i 2. jednoczesnie

    PS. Jestem tu nowy ;-) ale chetnie sie podziele moimi doswiadczeniami z
    ebanking