eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUzależnienie zawarcia umowy od wyrażenia zgody na otrzymywanie "informacji handlowych" - supermarket funduszy mBankRe: Uzależnienie zawarcia umowy od wyrażenia zgody naotrzymywanie"informacji handlowych" - supermarket funduszy mBank
  • Data: 2003-10-04 15:35:17
    Temat: Re: Uzależnienie zawarcia umowy od wyrażenia zgody naotrzymywanie"informacji handlowych" - supermarket funduszy mBank
    Od: Nicek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz wrote:

    > Spójrz na to z innej strony - w supermarkecie mBanku wszystko jest bez
    > prowizji. Coś za coś. Jeśli nie chcesz otrzymywać materiałów promocyjnych,
    > możesz iść bezpośrednio do funduszu, gdzie będą ci liczyć prowizje za kupno,
    > obsługę itp...

    Sugerujesz, że w rzeczywistości mBank ma zysk tylko z rozsyłania spamu,
    a z usług bankowych i supermarketu nie?
    Na razie pomijam fakt sprzeczności z prawem, bo nie dotarłem jeszcze do
    właściwego przepisu (w domu nie mam dostępu do przepisów).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1