  • Data: 2007-06-21 15:26:04
    Temat: Re: Uzywa ktos BPH przez internet ?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Jun 2007 14:14:20 +0200, "Fantom"
    <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:

    >lista w koszyku nie miesci sie na ekranie. Pojawia sie
    >poziomy pasek przewijania i nie ma mozliwosci ogladniecia wszystkich
    >informacji o jednej pozycji na raz. Widac np tylko do kogo i z jakiego
    >tytulu. A aby zobaczyc kwote czy date trzeba juz przewinac.
    U mnie kolumna "tytul" sie zawija - na conajmniej trzy wiersze a
    kolumna odbiorca - na dwa. Liczby te podaje na podstawie aktualnego
    stanu tych pól :)

    Jest tam jeszcze niezbyt zaawansowany filtr wyswietlanych przelewow to
    moze on pomoze w wybieraniu wlasciwych do podpisu?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl