  • Data: 2002-06-18 12:30:32
    Temat: Re: VE Inteligo... Multibank... Brak cierpliwosci :-)
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czy mógłbyś dokładniej opisać o co Ci chodzi (nie dziwię się, że
    > konsulanci Cię nie rozumieli ;-)? Ja za bardzo nie wiem. Kolega Wilczek -
    > mam wrażenie - myli cashback z chargebackiem. Zatem - jakie jest Twoje
    > pytanie?

    Czy napisalem o czyms nie z tego swiata?
    Zrobilem depozyt karta w firmie bukmacherskiej, pieniadze wyplacili
    mi z powrotem na karte VE Inteligo (cashback - tak to sie nazywa,
    nawet tak jest podane na stronie bukmacherskiej), jednak Inteligo
    je zablokowal na 30 dni.

    Chcialem sie dowiedziec jak jest np. w MultiBanku, w ktorym posiadam
    konto. Mianowicie, czy po cashbacku na VC MultiBanku, bank rowniez
    zablokuje mi srodki na 30 dni?

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.