  • Data: 2005-05-07 10:07:51
    Temat: Re: VE Inteligo a inpayment w betandwin?
    Od: "trainer" <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Stiwi wrote:

    > Wyplacalem zdecydowanie wiecej razy niz wplacalem :-) Polecam Betandwin,
    > to bardzo dobra firma, nie jakis tam Expekt czy Bet-At-Home.

    wszystko zależy od kursów a nie czy podoba nam się logo, wizja i misja
    firmy.
    ja np. dostałem spama z bet-at-home z kuponem na ok. 5zł, "easy come, easy
    go" pomyślałem więc grałem dość ostro - rezultat jest taki że ściągnąłem już
    50zł a kolejne 60 mam w obrocie :-))
    czy mam powód, by ich nie kochać/lubić/szanować? ;-))

    > Betandwin, to limity, oni nie lubia Polakow, ktorzy wygrywaja, w sumie
    > mialem juz z 5 kont u nich i wszystkie zlimitowane do 5 EUR.

    co tzn. że limit jednego zakładu jest 5 erosów?

    pozdro
    trainer