  • Data: 2005-05-26 21:54:07
    Temat: Re: VE Inteligo i wypłata gotówki w agencji PKO BP.
    Od: Gree <g...@T...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-05-26 22:46, Slawek Kos napisał(a):

    > Wytlumacz mi jedno - czy ona chciala od ciebie te 50gr gotowka do reki?
    > ZTCW nie tak sie nalicza prowizje w banku...;-)

    Kij wie co Ona chciała - zapytałem o prowizję - powiedziała, że 50
    groszy, nie powiedziała jak opłata zostanie pobrana. Przypuszczam, że
    chodziło o obciążenie rachunku, nie o gotówkę.

    > Prowizje nalicza "maszyna" obciazajac odpowiednio rachunek kwota wyplaty
    > ORAZ prowizja.

    No tak, tyle, że tu nie chodziło o to jak zostanie pobrana prowizja
    tylko _czy_ zostanie pobrana...

    > Skoro pani byla zle poinformowana a ty WIEDZIALES ze to nic nie
    > kosztuje to
    > PO CO poszedles do bankomatu?

    Nie *wiedziałem* - teraz już wiem ;-) Pod agencją usiłowałem sobie
    przypomnieć TOiP Inteligo i jarzyło mi się pod czachą ale nie byłem
    *przekonany* , że wypłata w agencji/odddziale za pośrednictwem POS jest
    bezprowizyjna.

    > Przeciez maszyna by ci nic nie naliczyla
    > niezaleznie od zdania pani Heli...

    E tam. Wziełaby kartę, naklikała i bach - kasy nie ma ;-)

    > A gdyby naliczyla to masz bezplatny telefon do Inteligo zeby zlozyc
    > reklamacje.

    50 m dalej jest bankomat. Akurat wtedy nie miałem czasu na dzwonki do
    Inteligo.

    Reasumując - po przeczytaniu TOiPów Inteligo i rachunków indywidualnych
    PKO BP widać, że się babkom popsztykało - 0.50 PLN pobiera się przy
    wypłacie gotówki z agencji/odddziału dla kart podpiętych do rachunków
    PKO BP.

    Gree