  • Data: 2004-08-06 07:41:07
    Temat: Re: VIP
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
    news:4112749e$1@news.home.net.pl...
    > Mój wniosek wynika z tego, że złote jest uwzględnione w powszechnie
    > dostępnej tabeli opłat i prowizji a o platynowym nie ma tam ani słowa.

    Być może prawidłowy
    U mnie procedura proponowania złotego wynika z dwóch aspektów: wpływy
    miesięczne ponad 6000 przez ponad pół roku, albo stała lokata (lub coś
    podobnego) na kwotę ponad 0,1 mln, albo ważna "fucha" społeczna np.
    ksiądz,sołtys, radny....
    Jak ktoś to spełnia i go nie zaproszono, a chce... czemu nie upomnieć się.

    Na platynowe tylko majątek - odpowiednio : wpływy ponad 10 tys., lokata
    ponad 0,5 mln (może być w dowolnej firmie grupy kapitałowej PKOBP np. PKO CS
    czy Bony Skarbowe, obligacje)