  • 1. Data: 2004-08-04 11:08:27
    Temat: VIP
    Od: <p...@w...pl>

    Szukam jakiegoś fajnego konta vipowskiego. Możecie coś polecić?

    Przymierzam się do Złotego Konta w PKO BP, co wy na to?

  • 2. Data: 2004-08-04 11:29:31
    Temat: Re: VIP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <p...@w...pl> wrote:
    > Przymierzam się do Złotego Konta w PKO BP, co wy na to?

    eeeee. Dopiero probuja w tym biznesie - nie wiem, czy warto byc krolikiem ;)
    Zalezy jakie masz aktywa/dochody. zobacz oferte Fortis Banku - a jak masz
    wiecej kasy (tak z 0,5 miliona) to uderzaj do BRE, INGu itp.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-04 11:38:41
    Od: <p...@w...pl>

    Kasy to jeszcze nie mam, ale mam od niedawna spore stałe dochody, no i mam w
    PKO BP inne konta.

    A do Fortisa to mam jakieś 30 km, trochę dalego.

  • 4. Data: 2004-08-04 12:34:42
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    p...@w...pl wrote:

    > Kasy to jeszcze nie mam, ale mam od niedawna spore stałe dochody

    no to pozazdroscic :)

    > no i mam w PKO BP inne konta.

    A teraz to juz tylko wspolczuc :)

    Pozdr.
    JD

  • 5. Data: 2004-08-05 08:14:30
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kasy to jeszcze nie mam, ale mam od niedawna spore stałe dochody, no i mam
    > PKO BP inne konta.

    To zostań w PKO BP.
    Złote konto, albo platinium nie jest złe.
    Wiesz oczywiście, że o takie konto się nie wnioskuje?. Bank sam składa
    propozycje.
    Reszta zależy już tylko od konkretnych ludzi zatrudnionych do obsługi tych
    klientów

  • 6. Data: 2004-08-05 16:32:43
    Od: "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej>

    "SP9LWH" <s...@a...pl> wrote in message
    > To zostań w PKO BP.
    > Złote konto, albo platinium nie jest złe.
    > Wiesz oczywiście, że o takie konto się nie wnioskuje?. Bank sam składa
    > propozycje.

    O złote to się chyba jednak można samemu upomnieć.

  • 7. Data: 2004-08-05 17:21:25
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
    > O złote to się chyba jednak można samemu upomnieć.

    Zapewne zależy to od miasta. Być może w Warszawie trzeba się upomnieć, bo
    mają takich mnóstwo

  • 8. Data: 2004-08-05 17:55:33
    Od: "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej>

    Mój wniosek wynika z tego, że złote jest uwzględnione w powszechnie
    dostępnej tabeli opłat i prowizji a o platynowym nie ma tam ani słowa.

  • 9. Data: 2004-08-06 07:41:07
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Mój wniosek wynika z tego, że złote jest uwzględnione w powszechnie
    > dostępnej tabeli opłat i prowizji a o platynowym nie ma tam ani słowa.

    Być może prawidłowy
    U mnie procedura proponowania złotego wynika z dwóch aspektów: wpływy
    miesięczne ponad 6000 przez ponad pół roku, albo stała lokata (lub coś
    podobnego) na kwotę ponad 0,1 mln, albo ważna "fucha" społeczna np.
    ksiądz,sołtys, radny....
    Jak ktoś to spełnia i go nie zaproszono, a chce... czemu nie upomnieć się.

    Na platynowe tylko majątek - odpowiednio : wpływy ponad 10 tys., lokata
    ponad 0,5 mln (może być w dowolnej firmie grupy kapitałowej PKOBP np. PKO CS
    czy Bony Skarbowe, obligacje)