  • Data: 2003-10-30 09:52:44
    Temat: Re: VISA,BZWBK i prowizja 3%
    Od: "Tomasz " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LUZYTA <l...@W...pl> napisał(a):

    > Cytacik z new-artu Karola Żwiruka:
    >
    > Należy dodać, że prowizja na poziomie 1-3% wartości
    > transakcji (najczęściej bank dzielił się prowizją z organizacja płatniczą)
    > była dla banku źródłem całkiem pokaźnych zysków.

    To już chyba lekka przesada. Pokaźne zyski (najlepszy Bank zarabia 1 mld
    złotych ... tej prowizji nawet nie widac w zestawieniu tych zysków)? Z czego
    z tych kilku operacji za granicą na kwotę kilkuset Euro w roku (w przypadku
    lepszych klientów). Rozumiem że chodzi o wyolbrzymienie sprawy o której się
    pisze. Prowizje do 2% - 5% zdzierane ze sklepów w Polsce ... to sa zyski. A
    nie tam jakieś grosze za granicą. Wystarczy popatrzeć na statystyki NBP o
    obrocie kartowym.

    Tomasz
    < NOTO >