    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VISA Classic - gdzie najlepiej
    Date: Thu, 11 Oct 2007 13:29:02 -0700

    On 11 Pa , 19:52, "PolandMET @
    > Karta glownie na wyjazdy itp. , zapasowa, zeby miec karte i na niej konto z
    > powiedzmu 3000zl jakby potrzeba bylo kasy bo roznie bywa.
    > Nie chce zeby mnie ktos zmuszal ze jak miesiecznie zaplace nia tyle i tyle
    > to cos tam costam bede mial taniej.

    Jak na wyjazdy, to karta ktora ci proponuje ING jest OK.
    Rowniez srebrna KK Polbanku za 45 zl.

    Moneypl ma gorsze troche przeliczniki niz powyzsze i po roku, jesli
    nie bedziesz robil 5-u transakcji miesiecznie, to placisz 5 zl - czyli
    koszt od drugiego roku do 60 zl rocznie.

    Jesli potrzebujesz na tych wyjazdach zagranicznych KK nie tylko do
    placenia, ale rowniez dosyc czesto do bankomatow, zeby wyplacac
    gotowke, to przyjrzyj sie KK visa mBanku - od 38 zl wzwyz (im drozsza,
    tym nizej oprocentowana)

    Dobrze byloby tez zainwestowac w rezerwowego Mastercarda - np
    Mastercard Onetpl Lukasa (plaski za 25 zl), zeby nie miec wylacznie
    visy na wyjazdach.