  • Data: 2008-12-20 14:32:46
    Temat: Re: VISA KK - odrzucane transakcje
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "justasking" <n...@a...all> napisal w wiadomosci
    news:n2tpk4lgshee39qsg0dl25b90pd4jstklv@4ax.com...

    > Mial ktos cos takiego?

    mialem z Visa BZWBK - chcialem zaplacic w sklepie w USA i za kazdym razem brak
    autoryzacji banku czy cos w tym stylu
    w koncu zaplacilem PayPalem i poszlo
    Ostatnio rozbawil mnie konsultant w mbanku, który zadzwonil i zapytal, czy przed
    chwila placilem karta wieksza sume, powiedzialem, ze tak - nie pytal mnie o
    zadne dane - tylko czy placilem, na koniec mu powiedzialem, ze by bylo jakby
    zlodziej ukradl mi plaszcz z portfelem i telefonem? nie umial odpowiedziec