    From: "Wilczek" <w...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VISA z polską czcionką
    Date: Thu, 25 Apr 2002 20:13:43 +0200

    > Mam polską czcionkę na karcie VISA CLASSIC.
    >
    > Czy nie będę miał problemów za granicą z tego powodu?
    > Zamierzam wyjechać do USA i proawdopowobnie będę
    > jej tam uzywał np. wynajem samochodu.

    Absolutnie zadnych problemow.
    W zeszlym roku korzystalem z Visy Classic Pekao SA
    (debetowa, dolarowa) - w moim nazwisku sa dwa polskie
    znaki.

    Testowane w wypozyczalniach:
    - Hertz na Florydzie
    - Alamo w Arizonie

    Takze w wypadku platnosci na zelazku rowniez nie ma problemow.

    > A co z kupowaniem przez internet w sklepach zaganicznych?

    W inecie place Inteligowska VE (ale tez mam polskie znaki)
    i jesli problem jest to wynika z czego innego - wpisuje
    sie normalnie bez polskich znakow i przyjmuje bez problemu.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl