  • Data: 2015-12-16 15:54:00
    Temat: Re: VIVUS szybka pożyczka;)
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2015 o 15:36, Liwiusz pisze:

    > Rozróżnijmy, czy rozmawiamy o człowieku rozsądnym (jak może, to bierze
    > limit i nie korzysta ponad miarę), czy po prostu chorym (Kris nie pisał,
    > aby jego teściu miał jakieś psychiczne problemy na punkcie niepanowania
    > nad swoimi długami).

    A widzisz tylko te dwie skrajności?

    Ja na przykład staram się nie mieć limitów, bo wiem że jak przyjdzie co
    do czego to je wykorzystam a potem będe musiał spłacać właśnie wtedy
    kiedy nie mam. Czy mam psychiczne problemy na punkcie niepanowania nad
    swoimi długami? Nie powiedziałbym, znam jednak swoje ograniczenia i
    swoją zdolność do panowania nad pokusami.

    p. m.