  • Data: 2015-12-16 16:03:12
    Temat: Re: VIVUS szybka pożyczka;)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 grudnia 2015 15:54:58 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Czyli nie rozmawiamy o rozsądnym człowieku.
    Skoro spłaca to raczej rozsądny. Nierozsądny to szybciej ten który nie spłaca albo
    ten który godzi się na niepotzrebne mu limity(i później pilnować czy bank opłaty nie
    wprowadził itp)
    Sa na tej grupie zawodnicy którzy mają po kilka a może i kilkanaście kart, kont itp.
    Takie hobby ich sprawa- dla mnie to delikatnie mówiąc dziwne. Trochę już na tym
    świecie żyję i nie miałem potrzeby posiadania kont w kilku bankach, kilku KK itp.
    Najzwyczajniej w świecie nie chciałoby mi się tego pilnować.
    Ale co kto tam lubi.