  • Data: 2004-01-24 09:53:56
    Temat: Re: VW
    Od: bm <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik david napisał:
    > Hejka
    >
    > krótkie pytanie i oczekuje rzeczowych odpowiedzi:
    > mam konto w mBanku i zastanawiam się nad założeniem konta e-direct w
    > pakiecie standard w VW,
    > czy ktoś mi może podać powody dla których
    > powinienem, lub przeciwnie, nie powinienem zakładać tam konta ??
    >
    > pozdr
    > david

    Wypełniłem wniosek w sobote wieczorem telefon z vw banku odebrałem w
    poniedziałek popołudniu . Wydrukowałem wszystkie papiery i we wtorek
    załatwiłem formalności na poczcie . I czekałem dość długo od początku
    grudnia do pierwszych dni stycznia. Najpierw otrzymałem karte a dopiero
    potem przesyłke startową. Generalnie polecam ten bank troche kłopotliwe
    jest zakładanie konta ale warto.

    bm