  • Data: 2004-08-20 09:55:07
    Temat: Re: VW Bank
    Od: "juras" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cg37nc$24b$1@news.onet.pl...
    > Titus:
    > daty wysłania zapytań (sprzed 2 tyg.) bezpłciowo - widać u nich to norma,
    > klient pisze - niech pisze ;)
    >
    > zadzwoń, pewnie stwierdzą, że wysłali odpowiedź poleconym przed
    > kwartałem...
    >
    > trawestując Misia - i co im zrobisz? :)))

    Dokladnie jest tak jak mowisz ,tylko dowcip polega na tym ze mam do konca
    miesiaca podac numer konta i robia sie schody ,myslalem ze spokojnie
    wszystko zalatwie i stop .Poczekam jeszcze ,uwierzylem ze taki dobry bank,
    taki niemiecki prawie .Ciekawe czy ktos z tych bankow czyta te nasze pisanie
    i czy jakies wnioski wyciagaja ,ale co ja godom za glupoty -:))
    Pozdrawiam
    juras