    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW Bank?- Czy działa?
    Date: Wed, 02 Jun 2004 00:24:53 +0200

    Dnia Tue, 1 Jun 2004 17:05:32 +0200, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości
    >Teraz dziala i pokazuje zlecenia, takze widac VW mial chwilowa niedyspozycje

    Nie jesteś czasem z gatunku życzeniowych optymistów? :-)

    Ja zwykle podchodze do tych rewelacji newsowych z duza doza spokoju,
    czekam na rozwiniecie sytuacji. Ale w tej chwili mam nieco glupią
    minę, bo akurat na wczoraj (bo pisze to po pólnocy czyli 2 czerwca)
    mialem dwa stale zlecenia: tel. stacjonarny i energia. No to sie
    zalogowalem przed momentem, wchodze do historii, a tam prehistoria: 31
    maja (juz nie pamietam dokladnie, ale to mniej wazne) godziny
    popoludniowe.

    No i jestem niezmiernie ciekaw, czy przelewy w postaci zlecen stalych
    polecialy wczoraj, czy tez nie. Zadna proba klikania na odswiezanie
    niczego nie zmienila (to info dla tych, ktorzy maja w zanadrzu dobre
    rady).

    Jestem lekko zbulwersowany, bo jesli nie, to zaplace ze 4 grosze
    odsetek! Mam jednak nadzieje, ze to tylko blad w interfejsie a nie
    realna niedyspozycja banku, skadinad sympatycznego (gdyby nie ta
    oflajnowosc! - to bywa wkurwiajace gdy czlowiek przed pojsciem na
    zakupy sprawdzi czy ma srodki na karcie, a pozniej przy kasie swieci
    oczami...).

    --
    Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
    http://adek124.republika.pl/