    From: "TomekD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW Bank Direct - fatalna pomyłka
    Date: Fri, 22 Oct 2004 20:56:27 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@pa71.kozieglowy.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w wiadomości
    news:clb018$nbm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No właśnie moim też. I próbowałem to udowodnić, skutkiem czego dyskusja
    > zeszła na boczny tor :-)

    Jako że ostatnich kilka postów wzięło swój początek od mojej uwagi 'na
    marginesie' wątku:
    --cytat-
    > Sposób działania systemu daje też (raczej przypadkowo) ciekawą
    > funkcjonalność. Jeżeli mamy Zlecenie a nie zostanie ono zrealizowane z
    braku
    > środków, zaś w ciągu dnia środki dotrą na konto przed ostatnią wychodzącą
    > sesją elixiru to zlecenie się wykona. System off-line też ma jakieś zalety
    > :-)
    -- koniec cytatu-

    w której nie miałem zamiaru twierdzić że jest to funkcja zależna od tego czy
    system jest on-line czy off-line !
    Po prostu w systemie off-line taka funkcjonalność jest prostsza do wykonania
    i (jak sądzę w przypadku VW) mogła nawet nie być ujęta w założeniach
    projektu, a pojawiła się jako skutek uboczny tego że system jest off-line.
    Jest po prostu 'za darmo' i 'przy okazji'.
    W systemie on-line nie będzie 'przy okazji', jest trudniej i jak się okazało
    nie działa w 100%.

    TomekD