  • Data: 2003-06-06 11:28:56
    Temat: Re: VW Bank direct - otwieram
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Dobrze, że chociaż miecznik odpadł z wyścigu ;)))

    O to to :-)))

    > bo się wystraszył tych 10zł opłaty za maj :)))

    A co on taki "bojowy" ;-)) Przecież tę dychę mógł potraktować jako opłatę za
    los na loterię :-)

    > ATSD ciekawe, czy nas skasują?
    > Stawiam, że nie :)

    Też tak myślę - w myśl regulaminu w losowaniu biorą udział ci, których
    wnioski dotarły do banku przed 31.05, ale choć konto "pojawiło" się w
    Teleserwisie 2 dni po wysłaniu wniosku, to do tej pory z tego konta
    korzystać nie mogę (nawet nie znam jego numeru ;-))) Nie sądzę więc, żeby
    bank pobrał opłatę, a jak pobierze to będę reklamować i przy okazji na tak
    drobnej sprawie przetestuję ich procedury reklamacyjne - może sie to przydać
    na przyszłość :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn