eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[VW Bank] numer przy zakladaniu konta...Re: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
    Date: Wed, 15 Mar 2006 10:55:09 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 52
    Message-ID: <dv8o9v$2oie$1@node3.news.atman.pl>
    References: <dv8mdj$4if$1@news.tcz.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline10528.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node3.news.atman.pl 1142416511 90702 85.89.162.21 (15 Mar 2006 09:55:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Mar 2006 09:55:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <dv8mdj$4if$1@news.tcz.vectranet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380181
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin K. napisał(a):
    > Witam wszystkich.
    >
    > Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze
    > postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej grupy :)
    >
    > Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie
    > u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz,
    > otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania.
    > Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii
    > 0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier
    > przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji.
    >
    > Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil
    > przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN!
    >
    > Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji.
    > Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam
    > zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i
    > skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem
    > _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem
    > zaplacic za przesylke...
    > Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior
    > dokumentow :)
    >
    > Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa
    > przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po
    > reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania...
    >
    > Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru
    > polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie
    > nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim
    > tonem, jak mi probowano wmowic...
    >
    > Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank
    > do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur?
    >
    > --
    > Marcin Kolos

    ta... a oni mogą powiedzieć, że nagrania nie ma bo się skasowało
    zmień bank

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1