eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[VW Bank] numer przy zakladaniu konta...Re: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!news.vectranet.pl!n
    ews.tcz.vectranet.pl!not-for-mail
    From: "Marcin K." <"qnox[na][serwerze]"@wp.peel>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
    Date: Tue, 21 Mar 2006 14:51:38 +0100
    Organization: VectraNET Tczew NEWS Server
    Lines: 57
    Distribution: pl
    Message-ID: <dvp07g$ma2$1@news.tcz.vectranet.pl>
    References: <dv8mdj$4if$1@news.tcz.vectranet.pl> <dv8o9v$2oie$1@node3.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: thunder.tcz.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tcz.vectranet.pl 1142948912 22850 195.136.108.40 (21 Mar 2006 13:48:32
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Mar 2006 13:48:32 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <dv8o9v$2oie$1@node3.news.atman.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380850
    [ ukryj nagłówki ]

    sg napisał(a):
    > Marcin K. napisał(a):
    >> Witam wszystkich.
    >>
    >> Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze
    >> postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej
    >> grupy :)
    >>
    >> Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie
    >> u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz,
    >> otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania.
    >> Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii
    >> 0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier
    >> przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji.
    >>
    >> Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil
    >> przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN!
    >>
    >> Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji.
    >> Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam
    >> zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i
    >> skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem
    >> _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem
    >> zaplacic za przesylke...
    >> Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior
    >> dokumentow :)
    >>
    >> Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa
    >> przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po
    >> reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania...
    >>
    >> Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru
    >> polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie
    >> nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim
    >> tonem, jak mi probowano wmowic...
    >>
    >> Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank
    >> do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur?
    >>
    >> --
    >> Marcin
    >
    > ta... a oni mogą powiedzieć, że nagrania nie ma bo się skasowało
    > zmień bank

    I sprawa sie wyjasnila - Bank zmienil podejscie, stwierdzil ze co prawda
    dzownilem po kuriera do nich, ale pod zly numer. Oczywiscie, choc na
    billingu mam tylko telefon pod wlasciwy numer u nich wyszlo inaczej :)
    I paczke odebrali i zalozyli konto. W sumie wiec najwazniejsza sprawa
    zalatwiona, szkoda jednak ze na poczatku wspolpracy takie przejscia mi
    zafundowali.

    Moze nie szczesliwy, lecz nie niezadowolony posiadacz konta e-direct.


    --
    Marcin K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1