  • Data: 2003-12-12 08:52:53
    Temat: Re: VW - Nikczemne limity.
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bracg5$474$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:
    > br1ll8$oqb$...@n...onet.pl,

    A w którym miejscu na www jest napisane jak zmieniać limity? Bo patrzę
    i nie widzę.
    Nie widzę też informacji czy mając e-direct można otworzyć plus konto
    i lokaty przez internet, bez pośrednictwa snail mail i bez telefonu.
    Albo nie potrafię szukać na tej stronie, albo tego tam nie ma.
    Pomożecie?

    Renata