  • Data: 2003-12-11 18:19:07
    Temat: Re: VW - Nikczemne limity.
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    br1ll8$oqb$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:

    > Co do limitów. Albo ja głupi jestem, albo nie rozumiem dowcipu. Na
    > cholerę limity, skoro można je zmienić mailem z e-direct?

    Dzis testowo skutecznie zmienilem limit internetowy jednorazowy i dzienny
    pocztą wewn. na 100 kPLN dziennie.
    Moze dowcip polega na tym, ze wiekszosc uzytkownikow nigdy nie zmienia
    zadnych domysnych opcji (tak jak w programach komputerowych). Aby podwyzszyc
    limity trzeba podjac dzialanie, na ogol tez cos tym powoduje a i moze byc
    chwila refleksji nad aspektami bezpieczenstwa. A wiec domyslne niskie limity
    chyba zwiekszaja bezpieczenstwo.

    Jest tez sensowne, ze pocztą wewn. mozna limity ustawiac wyzej niz przez
    telefon, bo kanal internetowy jest bezpieczniejszy.

    --
    Robert