  • Data: 2005-04-11 16:16:40
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dopiero co otworzyłem, a już trzeba zamykać. ;) Poza darmowym
    > prowadzeniem ten bank przecież NIC nie oferuje. A ten dziadowski

    Nie zgodzę się. Przy pewnych kwotach (wcale nie takich znowu wysokich),
    oprocentowanie lokat jest na tyle atrakcyjne, iż owe 5zł zwróci się (np. w
    stosunku do Lukasa). Wypłata gotówki z dowolnego bankomatu to świetna sprawa
    w podróży, a oferta konkurencji nie wypadu w tej materii wcale różowo. Moim
    zdaniem mimo opłaty nadal będzie to ciekawsza oferta niż np. mBanku, a nawet
    dorównuje Lukasowi i e-konto Pro