  • Data: 2004-11-17 21:55:28
    Temat: Re: [VW] Wymiana tokena
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cndbdk$gtp$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Ja się mogę logować, a jednocześnie zapewnienie o wysyłce 12.11 było
    > jednoznaczne. Jak za jakieś 2 dni tokena nie będzie, to podejrzewam,
    > że również się "wyrażę" na Vlinii :-)

    Ktos narzekal na szybkosc odpowiedzi poczta.

    Wczoraj zdazyli odebrac i odczytac wiadomosc, zapakowac i wyslac ;) token i
    odpowiedziec na wiadomosc: to wszystko w czasie 5 minut i 16 sekund. WOW!

    Ponizej material dowodowy przeklejony z serwisu VW:

    Korespondencja e-mail

    Data wysłania Temat Odpowiedz Usunięcie
    BANK 16.11.2004, 15:56:04 ODP: ODP: ODP: dyspozycja wymiany
    tokena odpowiedz usuń
    KLIENT 16.11.2004, 15:50:48 ODP: ODP: dyspozycja wymiany
    tokena usuń

    Data: 16.11.2004, 15:56:04
    Temat: ODP: ODP: ODP: dyspozycja wymiany tokena
    Treść: Nowy token został przesłany na powyższy adres korespondencyjny.
    Pozdrawiam, xxx xxx
    Autor: Bank

    --
    Robert