  • Data: 2004-04-28 15:11:47
    Temat: Re: VW - czy to normalne?
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata:
    > Wczoraj po 14.00 wypłaciłam pieniądze z bankomatu (Euronet), do tej
    > pory nie ma śladu tej operacji na stronach internetowych. Takie
    > opóźnienie to standard? Kiedy zwykle pojawia się taka operacja w
    > internecie?

    pierwsza moja wypłata VE z VW skutkowała takim samym zaskoczeniem:
    nie pojawiła sie żadna blokada na koncie, środki zostały zdjęte dopiero po
    3 dobach (do końca bez blokady środków).wyjmowałem z PeKaO.
    poźniej dla porównania wyjmowałem jescze z BZWBK i Millenium - to samo ;)

    > A jak jest w przypadku płacenia kartą, bo jeszcze nie
    > płaciłam?

    też nie. płacę VE Lukasa dla 1pln premii :))) i wypukłą BZ

    > Czy w tym banku jest coś fajnego poza tym, że jest tani?

    miał przestać być tani, były wątki na grupie - miały być opłaty, bodaj
    3pln albo 3,50pln, ale ucichło...

    pozdrawiam
    zbyszko janke