  • Data: 2003-07-22 05:32:49
    Temat: Re: VW i max kwoty operacji
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Limit mozesz zmienic telefonicznie lub poczta wewnetrzna na max 20k PLN. Jak
    > chcesz wyzszy, to trzeba wyslac do nich faks lub list.

    Nieprawda. Wczoraj wykonałem dużo większy przelew telefoniczny u
    konsultanta. Pani tylko odzwoniła na tel. kontaktowy, ponieważ potwierdzają
    operacje powyżej 20k. Przelew doszedł pierwszą sesją.

    Jeżeli potrzebujesz większych limitów w serwisie automatycznym, to dzwonisz
    na Vlinkę; u konsultantów przelewy są bez ograniczeń.

    Piotrek