eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW jestem zaszokowany - na plusRe: VW jestem zaszokowany - na plus
  • Data: 2003-12-11 18:53:55
    Temat: Re: VW jestem zaszokowany - na plus
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > wypelnilem dzis formularz internetowy konta e-direct. A przed chwilka
    > zadzwonila do mnie przemila pani.
    > Zadeklarowala chec pomocy i powiedziala ze natychmiast po dostarczeniu
    > dokumentow bede mial aktywne konto. Jeszcze tylko wypada poczekac na
    > przesylke z banku i juz full wypas :)
    > Co do checi pomocy to nie mam watpliwosci natomiast bogatszy o wiedze z
    > listy wiem ze troche poczekam hue hue ale i tak mnie powalilo
    >
    > maciek

    Ja też miałem telefon, ale go nie odebrałem bo mnie nie było w pobliżu (na
    wyświetlaczu był ich numer). I na tym telefony sie skończyły. A potem
    czekałem równo 1,5 miesiąca na dopięcie wszystkiego na ostatni guzik. Moja
    cierpliwość była na ukończeniu przy aktywacji VE. Po 10 razach (telefonach)
    i czekaniu wiele minut, znudziłoby sie kazdemu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1