  • Data: 2008-07-15 12:34:57
    Temat: Re: VW-konto internetowe
    Od: "Pvt. Ryan" <d...@e...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "jst" <l...@W...pl> wrote in message
    news:g5i4k0$qtg$1@inews.gazeta.pl...

    > VW bank miał najlepszy wśród polskich banków system do wykonywania
    > przelewów: prostota i funkcjonalność. Nowa wersja to jest skandal i
    > argument do rezygnacji z usług tego banku.

    mieli system ten sam co Lukas na Oraclu.
    W nowym widac rence nieduczonych stude,tuf na zleceniu.
    Poprzedni chyba nie wiedzieli jak obslugiwac, pamietam kiedys odnawiali
    certyfikat i wstawili byle jaki bez roota. Panienka na infolinii upierala
    sie ze certyfikat b. dobry jest i 'u nich wszystko chodzi" ;-)

    ** Posted from http://www.teranews.com **