  • 1. Data: 2008-07-14 10:25:56
    Temat: VW-konto internetowe
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    VW Bank wprowadził dla użytkowników
    konta internetowego nowy system.
    Nowy system ma spełnić oczekiwania
    klientów korzystających z konta internetowego.

    Mam jedno pytanie:
    ile dni urlopu należy wziąść
    aby dostać sie do własnego konta
    w VW nie mówiąc o wykonaniu
    jakiejkolwiek operacji na koncie.

    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2008-07-14 11:55:22
    Temat: Re: VW-konto internetowe
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2008 12:25:56 +0200, Bogdan napisał(a):

    > VW Bank wprowadził dla użytkowników
    >
    > ile dni urlopu należy wziąść
    > aby dostać sie do własnego konta
    > w VW nie mówiąc o wykonaniu
    > jakiejkolwiek operacji na koncie.

    Ale co, przecież chodzi ok, sprawdziłem przed chwilą a porównując do to
    tego badziewia co było to całkiem przyzwoity interfejs trochę zakręcony ale
    naprawdę spoko.

  • 3. Data: 2008-07-14 13:23:40
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ale co, przecież chodzi ok, sprawdziłem przed chwilą a porównując do to
    > tego badziewia co było to całkiem przyzwoity interfejs trochę zakręcony
    > ale
    > naprawdę spoko.

    a jak ogolnie dziala bankowosc elektroniczna w VW? czy tak jak w Polbanku,
    ze bez IE nie ruszysz, czy wszystkie przegladarki obsluguje?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-07-14 14:29:22
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    RobertS wrote:

    > a jak ogolnie dziala bankowosc elektroniczna w VW? czy tak jak w Polbanku,
    > ze bez IE nie ruszysz, czy wszystkie przegladarki obsluguje?

    pod mozilla dziala na pewno pod oopera chyba tez.
    A konto faktycznie pokrecone zostalo na maksa.
    Dzis rano tj kolo 10.00 zupalnie nie mozna sie bylo zalogowac

    PanTalon

  • 5. Data: 2008-07-14 15:31:14
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    RobertS pisze:
    > a jak ogolnie dziala bankowosc elektroniczna w VW? czy tak jak w Polbanku,
    > ze bez IE nie ruszysz, czy wszystkie przegladarki obsluguje?
    Działała wzorowo - dowolna przeglądarka, system; pełne bezpieczeństwo -
    token. Jak dla mnie do tej pory był to ideał - wzorowa funkcjonalność. A
    teraz im się zachciało upodobnić do wieśniackiego stylu Visty i są
    efekty. Błędów od cho...., zlikwidowali komunikację z bankiem,
    przełączanie między rachunkami upierdliwe, w historii operacji nie
    pokazuje salda po operacji, dzieli wyniki na strony itd. Na dodatek
    automatycznie zmienił mi nazwę firmy jako właściciela rachunku - zrobili
    backup z przed kilku miesięcy. Totalny sajgon...

  • 6. Data: 2008-07-14 15:43:39
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 14 Jul 2008 17:31:14 +0200, Radek Wroclawski napisał(a):

    > Działała wzorowo - dowolna przeglądarka

    Pod Operą 9.5 nie działał - teraz działa.

    AK

  • 7. Data: 2008-07-14 16:40:27
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > dzieli wyniki na strony itd. Na dodatek automatycznie zmienił mi nazwę
    > firmy jako właściciela rachunku - zrobili backup z przed kilku miesięcy.

    jak to zlikwidowali komunikacje z bankiem? jest przez caly czas i z tego co
    wiem to mozna przez ten kanal zaktualizowac dane i nawet reklamacje (tak jak
    w citi) zglosic ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-07-14 17:07:57
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    RobertS pisze:
    > jak to zlikwidowali komunikacje z bankiem? jest przez caly czas i z tego co
    > wiem to mozna przez ten kanal zaktualizowac dane i nawet reklamacje (tak jak
    > w citi) zglosic ;-)
    a gdzie to widzisz? Po kliknięciu kontakt pojawia się numer infolinii i
    adres e-mail, ale nie ma już komunikacji w trybie szyfrowanym...

  • 9. Data: 2008-07-14 17:20:42
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > a gdzie to widzisz? Po kliknięciu kontakt pojawia się numer infolinii i
    > adres e-mail, ale nie ma już komunikacji w trybie szyfrowanym...

    Mój portfel
    poczta (lewy pasek)
    i masz do wyboru:
    lista wiadomości
    nowa wiadomosc...

    szyfrowane tak jak bylo ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-07-14 17:25:59
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 14 Jul 2008 19:07:57 +0200, Radek Wroclawski napisał(a):

    > a gdzie to widzisz? Po kliknięciu kontakt pojawia się numer infolinii i
    > adres e-mail, ale nie ma już komunikacji w trybie szyfrowanym...

    Poczta / Nowa wiadomość?

    AK