  • Data: 2023-05-13 10:06:59
    Temat: Re: VW - reaktywacja?
    Od: Robert Wicik <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Na razie lipa.
    Udało się po którymś razie odblokować dostęp przez telefon.
    Na początku rozłączało albo nie dało się zalogować kodem jednorazowym. Dopiero po
    którymś telefonie konsultant ustawił w systemie dostęp i poszło.
    Jak już zalogowałem telefonicznie i dostałem kod do logowania przez www, to wyskakuje
    komunikat, że usługa www nieaktywna.
    Więc zadzwoniłem jeszcze raz i okazało się, że konsultanci w sobotę nie mają
    uprawnień do odblokowania dostępu przez www. Trzeba czekać do poniedziałku.