  • Data: 2006-09-07 09:29:38
    Temat: Re: [VWBD] szyfrowanie
    Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Kłos pisze 07-09-2006 10:52:
    > witam, czy ktoś może sprawdzić:
    >
    > mam Firefoxa, na pasku https://login.vwbankdirect.pl/ nie jest
    > podświetlony na żółto, a na dole po prawej przekreślona żółta kłódka, i
    > "w niej": "połączenie częściowo szyfrowane"
    >
    > czy tak zawsze było? czy tylko jest tak u mnie?

    U mnie działa bez zarzutu (podobnie jak inteligo czy citi).
    Podświetlenia paska nie mam, ale to kwestia skórki :-)
    Napis taki jak u Olina.

    Pamiętam, że w jednej ze starszych wersji Fx miałem coś podobnego (chyba
    przy robieniu przelewów - po zalogowaniu było ok, potem nagle przy
    kliknięciu w przelewy kłódka robiła się przekreślona), której wersji
    używasz?

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk