  • Data: 2002-08-07 05:35:11
    Temat: Re: VWBank - wyciagi
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam powazne pytanie, czy ktos sie orientuje , czy wyciagi wysylane
    > przez VWBankdirect sa sporzadzone zgodnie z prawem bankowym?
    >
    > Bowiem, US cos kwenka, ze przedstawiony przeze mnie wyciag z dowodem
    > uisczenia podatku jest NIEWYSTARCZAJACY, bo nie ma na nim numeru
    > konta. Czy tak jest rzeczywiscie, czy to raczej "widzimisie" p. X ?

    Pytasz o wyciąg miesięczny czy potwierdzenie dokonania przelewu ?

    Na wyciągu jest numer konta nadawcy, ale informacje o odbiorcy są niewielkie
    (nie znajdziesz nazwy i numeru konta). Wyciąg jest dla Ciebie. Jeżeli
    potrzebujesz dokument dla US, to zamawiasz go na infolinii (płatne niestety).

    Dobrym uzupełnieniem VWBanku jest Raifeissen. Z pierwszego dokonuję przelewy
    mniej ważne, a jeżeli wysyłam cos do urzędów, to używam drugiego (tam przelew i
    jego potwierdzenie są bezpłatne).

    Nie znam się na prawie bankowym, ale nie będę się z nimi kłócił. Używam 2
    kont do przelewów i jest to optymalne.

    Piotrek