    From: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VWbank
    Date: Sun, 29 Aug 2004 22:45:47 +0200

    W artykule news:cgr3f4$i7l$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Monii z adresu <m...@w...pl> napisał(a):

    > Doradźcie proszę, co sądzicie o VWbanku, przeczytałam mnóstwo opinii
    > i nie jestem zdecydowana, chciałam umieścić w nim swoją lokatę, ale
    > zauważyłam dużo negatywnych opinii...

    Nie wyrabiaj sobie zdania na podstawie "podjazdów" czynionych przez
    pracowników banków marmurowych.
    Ja rozumiem, że od kilku lat większość polskich banków "obniża koszty". Pod
    tym eufemizmem kryją się oczywiście zwolnienia i cięcia płacowe. Nie ma się
    co dziwić, że ludzie w takiej sytuacji odruchowo szukają "winnego". Tym
    winnym są oczywiście banki wirtualne z ofertą, która położyła by każdy bank
    marmurowy. Bo jak można oferować konta bez opłat za prowadzenie, bez opłat
    za przelewy, z jednym z najwyższych oprocentowań na rynku (sama zwróciłaś
    uwagę na lokaty w VW)?
    Tak wiec, moja rada: Załóż, na próbę, konta w kilku wirtualnych bankach
    naraz. To nic nie kosztuje. Poeksperymentuj, pobaw się. Po jakimś czasie
    sama dojdziesz do wniosku, który bank do czego najlepiej się nadaje. Szybko
    zauważysz, że każdy z nich ma swoje zalety. Jeżeli któryś Ci nie będzie
    odpowiadał - zamkniesz konto i po krzyku.
    A wracając do VW: Mam tam Plus Konto i e-direct i jestem z nich bardzo
    zadowolony, chociaż nie są to moje konta podstawowe ale raczej takie do
    zleceń stałych i innych drobnych płatności. Gdybym był zainteresowany
    zakładaniem lokat, właśnie tam bym je zakładał ale na razie wolę SFI w
    mBanku.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*